Rebranding Bzzzondere Gasten
Bzzzondere Gasten maakt levendige ontmoetingsplekken voor kinderen van 0 tot 101 waar iedereen welkom is. Kernwaarden als gastvrijheid, spelen, inclusie en het aansluiten bij de merken van Bzzzonder waren ons uitgangspunt voor de rebranding.




Branding Parkhuis
Parkhuis is een plek met een rijke historie. Op deze plek en de verhalen die daarbij horen, vinden wij onze inspiratie voor de branding van Parkhuis Amersfoort.
Marketingstrategie Stadsmakers
Stadsmakers werkt aan een nog mooier hart voor Stadshagen en creëert levendige plekken waar je elkaar ontmoet. Wij hielpen ze met een identiteit, positionering en huisstijl.



Merkontwikkeling Acht+
Acht+ is niet alleen een kringloopwinkel maar ook een bijzondere plek waar mbo-studenten opgeleid worden. Een uniek concept en een mooie boodschap om naar buiten te brengen. Wij hielpen Acht+ met de ontwikkeling van hun merk.
Rebranding High Select
High Select biedt jong talent een traineeship in de zorg. Dé uitdaging voor High Select is om twee doelgroepen te bereiken en te laten ontdekken wat ze elkaar kunnen bieden.



Branding
Kindercentrum Bzzzonder
Bij kindercentrum Bzzzonder is ieder kind (van 0-99 jaar) welkom, hoe bzzzonder het ook is! Voor extra bzzzonder is er namelijk ook extra zorg. Een mooi merk dus wat op zoek was naar een nieuwe huisstijl om lekker mee naar buiten te kunnen.
Website en video’s Lithos
Lithos bouwt en ontwikkelt plekken om in te wonen, werken, leren of zorgen. Bij Lithos gaat het alleen niet om gebouwen maar om mensen! Breng dat maar eens naar buiten. Wij hebben ze daarmee geholpen.



Rebranding Meerkring
Meerkringscholen bouwen en vertrouwen op de kracht van leerlingen, leerkrachten, ouders en samenleving. Het werd tijd om dit ook in de huisstijl naar voren te laten komen. Wij maakten een frisse en professionele huisstijl die aansluit bij de nieuwe website.