Project omschrijving

Binnen

High Select staat voor kwaliteit. Een waardevol traineeship en een perfecte match tussen opdrachtgever en trainee maakt High Select uniek. Deze boodschap moet op zo’n manier naar buiten dat het voor zorgorganisaties én jong talent goed zichtbaar is. Dat gebeurde onvoldoende met de uitstraling die Hight Select had. Het was tijd voor een totale rebranding van het merk High Select. Tijd voor een visuele identiteit die professionaliteit uitstraalt naar zorgorganisaties en tegelijk fris en jong is en young professionals aanspreekt.

rebranding huisstijl door creatief bureau Amersfoort
Rebranding huisstijl begint bij het idee

Verbeelden

Na een aantal sessies met Hight Select was de essentie van het merk duidelijk en stonden kenwaarden op papier. Hieruit ontstond een merkbelofte voor beide doelgroepen en een gelaagde pay-off die we in een pakkende film konden presenteren aan medewerkers en trainees.

Naar buiten!

De positionering was nu helder en er stond een krachtig merk. Nu mocht het naar buiten! Een nieuwe website en nieuw promotiemateriaal met authentieke foto’s zorgen voor een professionele, jonge, frisse uitstraling.

Koen Leenders over branding MR J

Koen Leenders

Buitengewoon Concept

High Select was echt toe aan een frisse wind in hun huisstijl en positionering. Samen met hen hebben we in een aantal sessies ontdekt dat ze altijd waarde toevoegen. Dat gegeven hebben we gebruikt in de nieuwe branding. Om het team en de trainees van High Select te enthousiasmeren werd de nieuwe branding in stijl gepresenteerd met een knallende video.

OPLEVERING

Ook een nieuw jasje?